Kto pyta, nie błądzi
Sprawdź, czy są tu informacje, których poszukujesz:
?
Jak przechowywać torty i monodesery?
W lodówce, w temperaturze od 4 do 8° C.
?
Jak podawać tort lodowy?
Najlepiej w temperaturze ok. −13 °C, krojąc na porcje gorącym nożem.
?
SKĄD WIEM, ŻE tort lodowy jest gotowy do podania?
Zrób test wykałaczką. Jeśli wchodzi bez problemu w bok tortu – jest gotowy do krojenia. W przeciwnym razie umieść tort na ok. 15 min w lodówce i powtórz test.
CZY WSZYSCY GOŚCIE ZAŁAPIĄ SIĘ NA TORT?
 
TORT O ŚREDNICY 14 CM
10-12 kawałków o wadze ok. 120 g
 
TORT O ŚREDNICY 18 CM
12-14 kawałków o wadze ok. 120 g
 
TORT O ŚREDNICY 22 CM
14-16 kawałków o wadze ok. 120 g
 
Jak zamawiać torty, desery i lody?
?
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak. Zamówienie można odebrać osobiście w umówionym wcześniej terminie: w Baborowie, ul. Moniuszki 5 (Lodziarnia pod Orzechem) lub w Raciborzu, ul. Matejki 1 (Miś Cafe).
?
Jakie oferujecie metody płatności?
Płatności można dokonywać na dwa sposoby: płacąc przy odbiorze lub dokonując przelewu na konto do 3 dni po złożeniu zamówienia.
?
Czy istnieje minimalna kwota zamówienia?
Tak. Minimalna kwota zamówienia to 50 zł.
?
Jaki jest numer konta bankowego firmy?
Numer konta to: 65 1090 1766 0000 0001 4784 0182

Zadzwoń: +48 723 746 789
Zamówienia najlepiej składać telefonicznie, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00.

7 dni przed datą dostawy
Wyroby cukiernicze zamawiaj z wyprzedzeniem – ich przygotowanie wymaga czasu, bo każdy element wykonujemy od podstaw.

ODBIÓR OSOBISTY
Odbiór osobisty w Miś Cafe w Raciborzu lub w Lodziarni Pod Orzechem w Baborowie po ustaleniu szczegółów. Uwaga! Doliczamy koszt opakowania (2-5 zł)
?
Czy otrzymam potwierdzenie mojego zamówienia?
Tak. Po przyjęciu zamówienia wysyłamy potwierdzenie e-mailem. Wiadomość zawiera: kwotę zamówienia, szczegóły produktu/produktów i dostawy oraz termin realizacji.
?
Czy zamówienia są realizowane przez cały rok?
Nie. Dniami wolnymi od realizacji zamówień są: Nowy Rok, Wielkanoc i Poniedziałek Wielkanocny, Boże Ciało, Wszystkich Świętych, Boże Narodzenie (pierwszy i drugi dzień).
?
Jak mogę anulować zamówienie?
Klient może anulować zamówienie najpóźniej 7 dni przed terminem dostawy, drogą telefoniczną lub mailową. Jeżeli zamówienie jest opłacone, zwracamy całość wpłaty.
?
Czy otrzymam potwierdzenie anulowania zamówienia?
Tak. Po anulowaniu zamówienia przesyłamy do klienta drogą elektroniczną specjalne potwierdzenie.